tips om hur man förbättrar bloggen

från paulina:
vilken fin och bra blogg du har :)
kanske kan ge mig några tips :D ?

ha en bra dag !


svar:
nu talar jag utifrån vad jag anser är en bra blogg, bara så alla vet!

om jag skulle ge tips till någon som precis börjat blogga och vill ha besökare
(vänta lite .... det är väll det jag gör ??). haha aja,
här kommer några tips!:

♥Skriv om intressanta saker som folk vill läsa
♥Länka sig själv på tex msn & facebook
♥En blogg utan bilder är värdelöst!
♥Något lite personligare (jag har mycket musik för det är något som intresserar mig mkt!)
♥Videobloggar lyfter bloggen tycker jag!
♥Designen är viktig! man bli taggad av att vara nöjd över bloggens utseende, vilket gör det roligare att skriva vilket i sin tur tenderar till att det antaligen blir roligare att läsa också!
♥Tro inte att du behöver bete dig som en fjortis för att få mycket besökare, det är bara folk som inte lyckas få det genom att vara sig sjävla & det är patetiskt att leka någon man inte är! punkt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Du har en jättefin blogg, en skön stil och en cool personlighet;D Jag kommer helt och klart att följa med dig iaf några månader frammåt;)

2010-01-07 @ 11:06:52
URL: http://hhaannaazz.blogg.se/
Postat av: Hanna

btw, grymma tips (y)

2010-01-07 @ 11:07:26
URL: http://hhaannaazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0