this far

tjenare, sitter å laddar in bilder från dagen (har fixat usb skit grejen!)
jaja, hände inte så mycket mer idag än vad jag skrev skulle hända!
pallade inte åka till ikea .. så långt .. så jag o mamma chillade galet
inne på donken & kollade lite i affärer, segt idag, blev bara örhängen
& en tining, men nu har jag iaf nått åh göra ! ;) jaja bilderna då! ciao

chillar inne på donken, ser ut som nikita plus ca 10 kilo menmen :)


haha, föstod inte poängen med bilden men jaja!


hahaha hittade nya kompisar på barnavdelningen (a)
mamma döpte dem till turrgutt och turrgai! xD



haha, fick ett skratt anfall när nån norsk brud skulle göra ultraljud på min hals
var inget fel på den för eran information :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0