tänk om jag hade vetat vad som väntade mig..



---------------------------------------
sitter hemma hos pappa & chillar bara! idag har jag inte gjort så mycket,
lite segt då jag lyckats vända på dygnet totalt, haha lyckat ??
jaja, det löser sig ! men det roliga är att jag måste upp klockan tio
för jag ska först på ett jävla a.d.d möte och sen direkt efter åka till nästa möte
som är som jag kallar det, ett "hej jag är en dum tonåring" - möte :P haha, menmen,
är man jag så får man stå ut med det ;D jaja, sen ska jag bara chilla hemma hos madre,

skolan börjar ju på fredag, men skönt att det bara är en dag innan helg !
på fredag
vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra,
förmodligen chilla för att försöka fixa min jävla dygnsrytm,
sen på lördag ska jag hem till thomas & company, längtar jag? - ni skulle bara veta.


nu ska jag flyga iväg, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0