seg start på dagen

jag somnade ganska sent inatt då jag vänt på dygnet igen .. så jag valde att vara hemma idag fram till spanskan som börjar ett, innan det har jag matte, men jag tänkte att jag kunde hålla på med det lite hemma ist! sitter nu i soffan med missäns sällskap, ska nog börja fixa mig lite snart.

idag har jag lite att göra:
¤ möte 15:00 med skolan, monika & madre
¤ efter skolan ska jag vara med flisan baby lite
¤ kanske skickar mamma att dra t biblan & musik affären åt mig?
¤ måste göra klart städning -.-
¤ ringa **** ******* & beställa tid
¤ försöka skriva klart några låtar, plus börja på en ny

haha, damn .. gammal sommar bild,
lite fjorrä kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0