onsdagen var (y)

idag var det onsdag, inledde skoldagen med en tupplur på en bänk (y)
sen ingenting speciellt typ, bara chill dag :) efter skolan drog jag och mimmi hem till henne och chillade ett tag tills jag skulle på ett möte i centrum, när jag var klar med det så mötte jag mimmi igen och gick och solade, haha 90 kr för en solning och jag blev inte ens brun, visst, det är inte mycket pengar, men dyrt för att läggas på solarium, brukar kosta hälften ungefär :)


haha, hade NO första lektionen, såhär såg mitt papper ut ;)
jag är så himla duktig i skolan :) !


lilla lucas y moi!


haha så fin bild på mig och lucas :)


jag och felix, love his hair, fast han typ hatar det, förstår mig inte på hnm

Kommentarer
Postat av: issabelleh

Kunde jag urskilja ett "ADD" i ditt svar på första bilden älskling ? :D <3

2010-01-26 @ 00:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0