not again ...

haha, ja, klockan är över tre nu och jag ska upp halv sju ... det är den där jävla dennis som är i farten igen:P haha, nejmen nu måste jag fan sova, tänk hur många timmars sömn jag gått back den här veckan :S ! måste ta igen det i helgen! fast, imrgn kanske det blir partyparty = ingen sömn. & på lördag är jag upptagen hela dagen och på kvällen ska jag på middag, lär bli sent = ingen sömn. men på söndag !!!!! då jävlar ska jag sova hela dagen :D .. fast näe förresten .. då kommer jag inte att kunna somna på natten mot måndag och kommer inte komma upp till skolan :/ haha toooo baaad! blir helt enkelt ingen sömn för min del :) men tycker personligen att jag fixar det ganska bra ;) don't you ??



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nikita.... Fint namn OLAAAAAAALA:d Nej men skämt och sido :D Kan du inte göra ett video klipp när du sjunger ??: Super bra blogg.. Gör ett klipp idag :D hihi

2010-01-15 @ 14:48:59
Postat av: Emilia

Eller hur ... vi vill höra dig sjunga juuuu... Du har super bra blogg (följer den varje dag) och du är sjukt söt.<3

2010-01-15 @ 14:50:18
Postat av: Emmsan

Hej, skit bra blogg :) Älskar dig nästan ,, hahah :D Du måste göra ett video klipp när du sjunger ÄRLIGT ALLTSÅ.. bra blogg!

kram

2010-01-15 @ 14:52:02
Postat av: Moa,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sjung sjung vi vill höra !!!!!!:D

2010-01-15 @ 14:52:50
Postat av: Danne

Shiiiiiiiat so damn hoot bby... aaight my friends ?? (a)

2010-01-15 @ 14:54:04
Postat av: Sandra

Heeej, läser din blogg hela tiden , och har tipsat alla mina vänner och mina syskon att läsa din blogg! Alla skriver att du måste gör videoinlägg när du sjunger. Det tycker jag med , det skulle vara väldigt kul om du kunnde göra det. Hoppas du får en trevlig helg och kväll. Kramar från Sandra<3

2010-01-15 @ 14:56:55
URL: http://saandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0