nikolicious lördagsplaner!

♥städa lite, (kan ta kort sen på mitt rum när det är fint igen!)
♥göra en jävla is lyckta som mamma tvingar mig till (tar kort)
♥sola lite, måste jobba upp brännan igen !
♥ta ett bad & fräscha till mig, mys
♥åka in & inpuls köpa någonting att ha på mig, orkar inte tvätta idag (a)
haha tar kort sen
♥ska lite senare vara med, malou, robban & thomas o co, men i vilken ordning är hemligt haha!


men nu ska jag slänga ut allt folk som befinner sig i huset
mer än jag för jag pallar inte dem, så jobbiga :)

Kommentarer
Postat av: jm

Haha, du är så härlig gosis!

2010-01-09 @ 15:32:14
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: Nikita

Hej , verklingen fiin och intressant blogg du har!:D Måste bara fråga hur lång är du ?:) P.S jag heter också Nikita :) hihi kram <3

2010-01-09 @ 21:06:17
Postat av: nikita

malou - haha vad ska man säga :D du är bäst och det vet du, var bara tvungen att säga det haha :D



nikita- tja! vad kul, inte ofta man träffar någon annan nikita än sig själv, vet inte, du kanske har haft bättre tur med det :D och att du gillade bloggen, tack så jätte mycket, jag hoppas verkligen du fortsätter läsa den! Jag vet inte exakt hur lång jag är men jag är väll ca 1.68 eller nått skulle jag tro :) ! har ju typ inga helkropps bilder så svårt för mina läsare att veta haha, men nu vet du iaf :D! kram på dig !

2010-01-10 @ 03:46:21
URL: http://niluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0