med Malou - sen med Thomas, Robban, Sami och Mathias!

igår vaknade jag ganska tidigt för jag skulle spendera min dag med Joy Malou Schubert,
älskar namnet
. jaja, skulle fotas lite, alltid trevligt!
så var där hela dagen, efter allt det så åt vi middag ihop och sen var jag tvungen att dra

jag åkte till Thomas & Sami, kollade lite på skräckfilm,
hade det mysigt :) sen ville ju jag inte gå hem själv och det så
Robban kom och vi hade aaas kul :D riktigt lyckad kväll :)

& mathias kom också efter ett tag och joinade oss !
var ensam med grabbarna i början och mest chillade och sen kom
robban och matte och då vart det lite mer partyparty, jävligt kul
´


--------------------------------------------------------------

jag och roberta hookar upp med dem nästa helg också ! kör på någon liknande variant, jävligt soft, trevliga grabbar det där

asso, mobil kameran är den dåligaste eever,
men fler bilder kommer imorgon då robban lägger upp från sin mobil ;)

mathias blandar drinkar och thomas kom med på ett hörn:)


samma pojkar, vart tog sami vägen ??
han och roberta kanske hade smygit iväg någonstans ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0