morgondagen kommer se ut såhär:

*skola först och främst, slutar kvart i två!
*åker hem till emelie & lär henne lite låtar på gitarren! hon har precis fått en ny och jag ska lära henne ett och annat då hon är nybörjare, ser fram emot det!
*åker och möter robban och jag har "gå på badhus-abstinens" så det är vad vi ska göra! dock är skitungen klorallergiker men sitter mer än gärna på kanten och tittar på (?) haha jaja, hon lär sitta och fota min överdrivet sexiga kropp haha, riktigt kamera kåt är hon! men haha alltid kul!
*efter detta ska hon iaf vara med och basta, smörja in oss med sköna krämer och bli asfräscha!
*sen drar vi kanske till thomas, vet inte ritkigt, inget planerat men hon hade snackat med samilicious & det var såvitt jag förstod det ett förslag! annars chillar vi lite hemma till någon film eller nått! (haha förlåt robban att jag glömde bort dig men haha, ill make it up to you!)

har precis solat & börjar bli brun nu :) !

så fräscht att vara brun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0