mitt nyår (tummen upp)

det började med att vi åt nyårs lunch hemma, skitgott, & efterätt ofc.
sen fixade vi oss lite och drog till robban & philippa hela bunten och firade ett gäng dära, åt thaimat och hade det trevligt,
vid tio-elva så mötte jag, robban, philippa, gabbe1, rhonda och paulina upp gabriel vid södra st.
sen drog vi tbx hem t R & PH. sen drog vi till slussen vid tolv och partade galet där haha, sen gick vi in och ut flera gånger och sista gången var vid fem på morgonen haha, efter det satt vi och rökte vatten pipa på robbans rum, fast då var det bara jag, robban, gabriel1 och gabriel2 kvar :) slocknade vid sju på morgonen efter ett hel kväll plus hel natt plus en hel morgons festande, haha:P vaknade vid typ fem idag, haha xd aah orkade som ni mårker inte förklara så ingående om min gårdag, men jag kommer lägga upp bilder och video sen :) ciao so long!

hade den här på nyår:

Kommentarer
Postat av: Anonym

vår nyårsafton var faan bäst, haha det där måste vi göra om ^^ <3 <3

2010-01-06 @ 16:23:52
Postat av: nikita

haha absolut, vi är fan partypinglorna nr1. Haha :D festa ska vi göra snart igen, right ;) ??? <333

2010-01-06 @ 18:18:10
URL: http://niluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0