måndagen va nice (y)

hade först SO & klassråd. sen när dt var matte så kände jag bara att jag verkligen inte pallade gå på den. vet ni hur det slutade ?? jag gick in på skolans toalett med laptopen och lyssnade på musik och var där inne under hela matten, hela lunchen och typ halva spanskan. av den anledningen att jag faktiskt .. somnade där inne xd haha, klockrent. jag verkligen däckade. jag gick in där ca 10:50 då matten började och jag vaknade och gick på spanskan när klockan var 13:20 hahaha. skönt var det iaf :P !

jaja, drog t pappa efter skolan och nu sitter jag här!

ser jag speciellt pigg ut xd hahah!


varför ritar jag ingenting annat än ögon typ?
(haha tro inte att jag lägger upp bilden för att jag är stolt över att den
är fin eller nått haha, jag vet att den inte är det xd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0