lite bilder från dagen!

måndag idag, i skolan vare ingenting speciellt, ganska segt faktiskt, menmen! efter skolan drog jag hem till thomas och vi kolla lite film med sami och dantebaby :D haha. mysmys, drog runt åtta där någon gång, & nu sitter jag här och har tråk, lär mig lite låt texter :)

johnnn booy, togs den idag?? eller i fredags ??


lucas har kommit hem från thailand :) neger ..


jag och tobias är så coola ..


tobias tycker jag borde klippa av mig tungan .. as you can see


tyckte att lucas keps gjorde sig lite bättre på mig ;)


haha kul att man ser så mycket! var tungen åh lägga in iaf. thomas ofc

Kommentarer
Postat av: emelie

haha första och andra bilden är min arm med på hehe (a) <3

2010-01-11 @ 23:10:41
URL: http://ekmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0