fuck söndagar

är det bara jag som hatar söndagar?
alltid den segaste dagen, man vet att helgen är slut & att plugget
väntar dagen efter, känner mig alltid lika positiv på söndagar (y).
& inte bli mina redan total kassa söndagar bättre av
att veta vad som behövs göra idag .. städa -.-

&-ej, nu ska jag tänka på två saker
som garanterat muntrar upp mig!!
1.
det är antagligen nu i januari tatueringen blir av !
2.
räknade att jag fått över 60 kommentarer bara i januari och det har gått 10 dagar liksom !? räknade dock med mina svarskommentarer men dem är inte många :)

åh .. pman ser ju hur pigg jag känner mig! .. (?)

Kommentarer
Postat av: jm

Jag hatar också söndagar, gaaah!

2010-01-10 @ 18:44:21
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0