en sak jag stör mig på.

folk som verkligen anstränger sig för att förstöra för mig, bittra människor utan liv som försöker få mig att leva mitt liv så som dem tycker att man ska, men ledsen, jag tänker inte sluta som er. fuck asso, varför kan inte alla bara go craaaazy? man lever bara en gång så vitt vi vet så varför begränsar folk sig med flit ? fattar inte grejen, njut för fan, var spontana, var galna. jag gör precis det jag tycker är roligast och när jag blir gammal och inte pallar längre så ska jag se tillbaka och kunna säga "jag tog ingen skit, och jag utnyttjade tiden på rätt sätt & gjorde vad jag mådde bäst av att göra, så mycket jag kunde, även om andra försökte hindra mig."

vill inte ni det? jag fattar inte. sluta konsentrera er på reglerna och fokusera på möjligheterna. man ska aldrig ångra saker som fått en att le, man kan ångra saker som gav dåliga konsekvenser, men då är det konsekvenserna man ångrar och inte lyckan i stunden man gjorde någonting såvida det inte typ är på bekostnad av någon annan eller saker man får dåligt samvete för. & apropå ingenting .. vem fan kom på den där regeln "den som fött dig bestämmer över dig" .. ? är inte alla individuella människor ?? varför kan inte alla bara skita i vad som passar sig och inte och istället göra exakt det dem vill, det försöker iaf jag göra, och lyckas för det mesta, förstår att folk kan bli avundsjuka på det, men låt mig vara för helvette. när ni själva sitter i den sitsen och ser tillbaka på allt ni missade pga alla dessa fucking regler .. så kommer ni att önska att ni var lite mer som jag. punkt


// Nikita "livsnjutaren" Donaire


Kommentarer
Postat av: Livsnjutaren Issabelleh

Hahha, you go girl !

Så rätt :)<3

2010-01-06 @ 02:11:48
Postat av: ...

Mm, instämmer till 100%!

2010-01-06 @ 02:28:32
Postat av: Roberta L-W

jag kan inte säga ngt annat än att jag håller med dig fullständigt!

bara för att man som vuxen själv aldrig hade kul som tonåring, har man ingen rätt i världen att förstöra andras.

istället för att klaga på allt dumt som andras barn håller på med, kan ni väl ta er en rejäl titt på era egna. elr har era barn aldrig gjort ngt?

kanske har andra vuxna valt att inget säga..

plus att det är ni själva som väljer att se allt ni tkr är dåligt, hade ni struntat i att läsa den här bloggen ifrån början hade ni inte haft ngnting att klaga på right?

alla tonåringar (99,9%) festar, prov/smygröker, och många gör det regelbundet, men spelar det ngn roll?

så har det alltid varit och så kmr det alltid att vara.

ni har jue varit i samma sits, är det verkligen så märkvärdigt?

ni som ringer hem till andras föräldrar gör ingen som helst skillnad, bara så att ni vet.

ni förstör bara för andra och ni skämmer bara ut era egna barn...

2010-01-06 @ 16:18:42
Postat av: Philippa

Du har rätt gumman, haha kommer ihåg när jag började smygröka morsan blev galen och gav mig inte pengar på 7 månader men inte fan slutade jag röka för det. Jag röker fortfarande medans hon ansträngde ihjäl sig förgäves. Haha vad är det för muppföräldrar som tror att de gör nytta genom att läsa om dig och tjallar om en massa saker som inte angår dem någonstans :S hahah om någon av dem jävla föräldrar vill ha en diskussion så kan de gärna få ha en med mig .. :)<3

2010-01-06 @ 16:39:43
Postat av: niluwie

tack för stödet sötnosar:) mitt mål nu är att få folk som inte fattat att jag har rätt, att fatta att jag har rätt ;D

2010-01-06 @ 18:04:25
URL: http://niluwie.blogg.se/
Postat av: Josefine

gör som nikita säger annars kommer spanska maffian. skämt åsido, men vadfan, att vara för spontan m.m är inte bra, men att vara en riktig jävla torrboll som sitter och bara pluggar och tränar, det är inte heller bra, skaffa en ballans. sedan var den ballansen ligger är faktiskt upp till var och en, sköt dig själv och skit i andra är ett rätt bra ordval.

2010-01-06 @ 19:32:54
Postat av: emelie

haha that's my nikita!! :D <33

2010-01-06 @ 20:08:34
URL: http://ekmaaan.blogg.se/
Postat av: emelie

haha that's my nikita! :D <3

2010-01-06 @ 20:20:36
URL: http://ekmaaan.blogg.se/
Postat av: Busbarn

Vi gillar inställningen, härlig!

2010-01-06 @ 20:46:55
URL: http://honung.devote.se
Postat av: Emma

Härlig inställning! Precis vad jag har lovat mej själv att jag ska göra, vara mer spontan och göra det jag vill utan tanke på "Jantelagen".



Laugh your heart out,

dance in the rain,

cherish the memories,

ignore the pain,

love and learn,

forgive and forget,

because remember,

you only have one life

to live

2010-01-07 @ 19:54:46
URL: http://emmmab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0