torsdag

haha var faktiskt jätte oseriös när jag tog bilden men min mobil
kamera suger så fick ta den här från mimmis lur :P


det där var typ ... gott



lilla lucas sitter och jobbar på svenskan & man kan även se SMEXIGA
emelie i bakgrunden ;)



haha tog en random bild inne på mq, har bytt till läkar staven för jag
kännde att jag bytte den för tidigt, och den är så jävla stor och obekväm!


börjar köra på dagens outfit jag också pga att jag inte har så mycket
annat att skriva på vardagarna som är intressant
, nånting måste ni
ju kunna läsa haha, så aah här kommer första !

ett linne med piece märket i nitar,
en svart kort jacka över
en stor halsduk
beige jeans(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0