about my tattoo!!

aah, verkar som om det inte finns någonting som
står ivägen för mina tatuerings planer ;D

kommer att göra två på samma gång, (med min mammas tillåtelse såklart),
aah, first of all, ska jag göra texten "non omnis moriar " - precis under nacken (texten jag har på min hether) vilket betyder på latin "ej helt ska jag dö" - med andra ord, jag ska bli ihågkommen efter bortgång!

och den andra tatueringen ska vara en stjärna, konturer! och den ska sitta på mitt vänstra nyckelben!

har fler ideer men det tar vi i framtiden :D jaja, ska göra min tatuering med robban, & sen frågade lucas om han ville följa med och det får han ju! måste kunna hålla någon i handen när jag känner att det behövs, och det tror jag han ställer upp på ! haha :D roberta ska förresten skriva "pappa" med ängel vingar, på armen, började gråta jätte mycket när hon berättade det .. so sad, vila i frid <3 du har världens finaste döttrar iaf ! ingen tvekan där inte !

men jaja, börjar bli lite väl mycket tatuerings snack här med haha,
ni får stå ut, jag är helt enkelt jätte glad bara !

hittade en gammal bild haha, jag o coola ryggsäcken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0