Behöver er hjälp sötnosar!!!

jag ska alltså göra en skiva & funderar på vad jag ska ta med!
en del covers iaf, sen håller jag på att välja ut vilka av mina egna
låtar som duger
, och har en som jag skrev för ett tag sen,
funderar på om jag inte tröttnat på den ...
men vad tycker ni!? jag lägger upp texten så får ni säga
om den verkar vara värd att spelas in!



"why were you always too blind to see,
too blind to see, how you hurted me,
you were my heart, and now im just falling apart,
you used to know every thought in my mind,
now i m just thinking of you all the time,
what did i do wrong, i hope i can change your
mind with this song ... "

"do you think of me, as much as i am thinking of you,
it does'nt matter what i do, im never good enough for you,
this is killing me, this is'nt how its supposed to be,
im giving up of moving on, couse i know you will always be the one,
but its time to face the true, i were always there for you,
thats why its unbeliveble to see, that you are just giving up on me,
meaby i just have to try , meaby i just have to try some new
roads, but baby i  cant walk them without you ... "



Kommentarer
Postat av: Natachsa

Vart ska du spela in skivan ?:) Bra blogg <3

2010-01-07 @ 23:22:28
Postat av: jm

Såklart du ska ha de där texterna! Jättefina. Var rädd om dem bara,så ingen annan kopierar dem ;O

2010-01-07 @ 23:22:59
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: nikita

malou, jag kan spela upp dem för dig på lördag eller någonting om du vill, måste förnya den lite tror jag:P



& natachsa, jag gör det mest för att jag tycler det skulle vara roligt, har en närstående som har en studio så jag passar på helt enkelt. kul att du gillar bloggen! fortsätt läsa :D ! puss på er båda

2010-01-07 @ 23:58:12
URL: http://niluwie.blogg.se/
Postat av: Josefine

nikita texten är sjukt bra, väldigt bra skriven, nikita goes songwritter:D<3

2010-01-08 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0