and here we go again ..

fuck .. är allt jag kan säga ..

--------------------------------------------------------------------------
Är trött som fan, dennis höll mig vaken till tre inatt och sen somnade jag inte förrän fyra typ, trodde jag lyckats vända på dygnet men icke! dennis skulle iaf vara vaken hela natten och sova idag natt ist (?) haha, jaja, alla har ju sina små sätt i guess!

idag blir det ingen skola för nikolicious! nope, först nu på morgonen ska jag till nått typ läkar möte och kolla vilken dos av medicin jag ska få, tror jag, har med medicinen att göra iaf!

sen klockan två i huddinge sjukhus äre en annan läkare som ska träffas, dem ska kolla upp min hals för den är typ cp :O !!

däremellan skulle jag & madre badat men det blev inte av, otippat ... alla bojkottar mig och mina bad ideer, haha, jaja, life goes on ;) ! istället drar vi & kollar möbler till mig ist, funkar också!

lägger ut lite random bilder jag tog med en cool 2 megapixels kamera för typ ett år sen haha






Kommentarer
Postat av: Mattiazbooi

kolla gärna in min blogg, jag läser din blogg

super bra ju!

om du har lust att läsa min blogg,

kommentera gärna mycket för det gillar jag

kramkram

2010-01-12 @ 11:28:15
URL: http://Mattiazbooi.devote.se
Postat av: nikita

haha sötnos, klart jag kollar in din!

2010-01-12 @ 14:43:49
URL: http://niluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0