1a skoldagen

- faktiskt ganska seg dag, började åtta, hemskt då min dygnsrytm är åt skogen. men vad ska man göra, thats life i guess. hade bara sega lektioner, verkligen bara, musiken var väll ok men jag blir alltid så sömnig på dem lektionerna, somnade iaf på spanskan haha!

& juste, im so fucking happy, jag börjar 11:20 på tisdagar :D!!!
(endast jag för jag är bäst såklart)

jaja, är iaf hemma nu, sitter i min säng och lyssnar på musik, ska nog dra fram guran snart och lära mig lite låtar som jag helt enkelt måste lära mig :) !

tog med min cam som inte är så väldans bra, men aaaaaja :)
hade inget speciellt på mig idag så inte värt att köra på en
dagens outfit, men kanske börjar med det :) tycker personligen
att det är kul att läsa om :) jaja, nu ska jag dra, ciao! hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jm

Vad skönt med sovmorgon! Gaaah

2010-01-09 @ 15:31:14
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0