varför skaffade jag ny blogg?

Om du har planer på att följa den här bloggen så skulle jag uppskatta om du skummade igenom texten jag skrivit nedan så att alla har förklarat för sig innan ni börjar ställa idiotiska frågor


en av anledningarna är att jag blev busted en gång via min blogg då min mamma läste inlägg om att jag druckit, lurat henne på pengar, gjort mer än hålla handen med en 30 åring, smygit ut och så vidare. och hade jag inte gett ut mitt fullständiga namn på bloggen så hade hon nog inte hittat den överhuvudtaget, (vilket man lätt gör av bara en namnsökning på google) så nu skriver jag framöver bara mitt förnamn, för att jag ska få skriva exakt vad jag vill. folk klagade ofta på mitt sätt att skriva (eller snarare störde sig på min uppriktighet i bloggen) men jag skaffade den inte för att ljuga eller omformulera vartenda ord jag skriver för att inte bli påkommen. tillochmed vissa av mina vänner bad mig gå in och radera inlägg om alkohol och såvidare för att deras tex föräldrar hittat till min blogg, jag kan ta bort bilder på folk och inte skriva fullständiga namn och hålla folk anonyma men jag kommer aldrig sluta att skriva på det sättet jag alltid gjort, låter ingen säga annat, det är mitt val.

men en annan anledning var att jag kände att min blogg kunde bli såpass mer intressant och innehållsrik om jag började om helt och från början veta att jag kan skriva vad fan jag vill så skulle det tendera till att jag blev mer taggad på att göra det, det är väl en självklarhet, man tycker det är roligare att göra någonting som man tycker att man gör roligast på ett visst sätt, och sen göra det, så jag kan lova att det kommer att vara roligare att läsa min blogg nu. men man behöver ju inte heller missförstå mig nu med den här texten och tro att det enda min blogg kommer handla om är alkohol och ett urspårat tonårsliv vilket det ibland kan se ut som, nej, detta är mer en förvarning att det är en del som kommer att förekomma så ni behöver inte kommentera någonting om det sen, nu när jag skrivit allt klart och tydligt för er!

& här är jag som skriver den här bloggen, enjoy!


(tex en fråga jag fick i min förra blogg och ni ser även mitt svar på den)

fråga från erika:
din fucking tönt d enda du snackar om är alkohol
och 20åringar tro inte du är cool din jävla tönt

mitt svar:
Vännen .. det enda jag snackar om? när jag berättade om vad jag tex gjorde i helgen så berättade jag som det var, att jag var med 20 åringar och att det förekom en del alkohol, ska jag ljuga? jag berättar alltid vad jag gör och varför skulle det vara annourlunda nu? och vem fan är du att bry dig? bara för att jag har äldre kontakter? kan sätta en hel del på att ditt lilla utbrott här är grundat på ren avundsjuka ;) låt mig hänga med äldre killar och låt mig dricka alkohol, och låt mig resensera mina dagar så som de såg ut, tack på förhand!

och förresten, jag vet att jag är cool, jag är riktigt jävla cool


Kommentarer
Postat av: Gubben

jag tycker det är coolt att du har äldre kontakter ska vi bli vänner hörde att du gilla sånna i min ålder :)!!!

2009-11-17 @ 19:09:27
Postat av: Gubbe nummer 2

Nej hon ska bli min väänn:(

2009-11-17 @ 22:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0