tisdag "är lika med" house

helu, plugget idag, inga speciella lektioner såvitt jag kommer ihåg, dem enda roliga var väl slöjd och musik. emelie och jag gjorde en stor upptäckt idag, lite smickrad måste jag erkänna att jag är, men vi behåller det osagt tycker jag, våran lilla hemlis hihi :)?

jaja, är hemma nu iaf, sitter och som vanligt lyssnar på musik, ska kolla upp kostnader på busskort nu också, så jag får smöra som faen för morsan så det blir lite shopping iaf! min mobilräkning tar död på min ekonomi, jag kan inte sumpa mina busskort också .. det funkar inte, speciellt inte när man har en sån extrem shopping abstinens som jag lider av nu ... funkar liksom inte ...

jaja, smöra för morsan blir det det ja! kanske satsar på en städning nu i veckan? jaja vi får se hur det blir! men en sak som är säker är att ikväll är det house, och som mina vänner vet så har jag aldrig missat ett enda house avsnitt, och det tänker jag inte göra heller! jag är beroende på riktigt, jag är för det första typ kåt på house (& återigen så visar lilla nikita sitt intresse för ännu en man som är långt ifrån hennes egen ålder) .. jag dras till äldre .. har funderat på det och det är så sant som det är sagt .. klarar inte killar i min egen ålder, vi vet ju hur det slutar -.- nej, män ska det vara ! över 20 annars måste du vara snygg så in i helvette! jaja! house är ikväll & det verkar vara ett spännande avsnitt!!

men nu ska jag nog ta fram gitarren och spela lite i min ensamhet, kanske inte i typ över 4 timmar som igår men åååh i love it!

i was probably thinking of you ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0