sunday's buisness

mimmi har dragit & även så resten av de som bor i denna byggnad, min invandrar morsa och hennes 10 år yngre brat man och deras snart totalt tandlösa dotter är hemma hos johanna och gör jag vette faan, huromhelst, jag stannade hemma och fick i uppdrag att göra middagen för idag, så ska snart bege mig till affären för att handla lite grejjor jag ska tillreda! som många vet så älskar ju jag att laga mat så ser det inte som en jobbig syssla, eller jo, för jag måste åka & handla och fixa undan för jag röjjer alltid ner heela köket när jag lagar mat -.- jaja, kanske ska tillägga att min gitarr numera har fem strängar -.- S.U.C.K men får fixa det någon dag i veckan, såhär kan jag ju bara inte ha det? (teeeears) haha.

men nää, nu skall jag faktiskt fixa mig lite inann jag drar! så ha det bäst! so long Bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0