& dt gjorde inte saken bättre ....

inte nog med att jag är sjuk .. på lovet .. på en fredag .. nejnej, klart jag ska straffas lite mera!
fick det här smset i början av kvällen av lydia min bästa vän:


lydia:
e på en fest med bara pojkar, tänkte om du ville komma förbi ;) ? <3

FAAAAAAAAAAAAAAAAN !!! men jag gav iaf lydia i uppdrag att säga till killen som hade festen att han var tvungen att ha en till fest inom en snar framtid och då återigen bara bjuda guys. hon har sagt att jag är hennes nyskilda kusin som behöver manligt sällskap för att typ komma över min ex make XD hahaha när vi slår våra huvuden ihop så kan under ske !

so clever my dear ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MY LOVE :)<3<3<3

2009-10-31 @ 18:28:34
URL: http://lydiadonaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0