3 saker ni inte visste om mig ...

♥jag snöt mig första gången någon gång
mellan 13-14 för jag var livrädd att göra det !

♥den 10onde november ska jag påbörja min
adhd utredning på sjukhuset !

♥jag kan inte titta rakt fram när jag kollar
på tv, vinklar alltid mitt huvud och den som
sitter bredvid tror alltid att jag tittar på
honom/henne, det gör jag även när jag
är konsentrerad på när någon pratar eller
när jag letar efter någonting med blicken,
tex en människa i en folksamling, har gjort
detta sen jag var liten, vet dock inte varför !


jag är ganska speciell jag ! ;)

Kommentarer
Postat av: mimmi

JAG VISSTE DET!!! hihi din invalida jävel :D<33

2009-11-02 @ 16:14:02
URL: http://mimmikapell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0