adhd del1

asså det var så jävla kul! ni som inte fattat det än så var jag på första delen av min adhd utredning idag, sjukt skoj! fick leka med klossar och grejer, haha!

nej men först så fick jag sitta i ett rum med en läkare och hon hade som sagt typ klossar och sen hade hon ett "knep o knåp" häfte med massa ord och siffer skit, hon sa att jag var förvånadsvärt snabb på allting! jag är grym, i know! men så var det massa saker som jag fick göra på en viss tid och hann klart typ allting och det enda hon sa varje gång när jag var klar och tittade upp på henne var "oj..." för att jag är så extremt duktig på precis allt, nja skämt o sido men det gick iaf snabbt!

och sen fick jag gå till någon annan läkare och kolla vikt, längd, reflexer, hjärta, balans, hals och allt sånt dära, och ingenting anmärkningsvärt .. inte som hon berättade iaf :O

eller jo, jag frågade om min hals, för aah, de som känner mig väl vet att jag har typ en hals som passar ihop med ett fetma offer, eller som den kallas i mitt fall "nikitas badring" haha! jaja, men iaf, hon sa att det kunde vara att mina "skdgjhsldghlsdnps" eller vad det nu heter var svullna och att man måste kolla upp det så jag fick göra ett blodprov och tanten tömde min kropp på min kropps innehåll! nej men hon tog två hela rör med mitt dyrbara blod! så det får jag svar på sen!

och då diskuterade vi även att jag har för små polyper (vilket jag vetat sedan länge) och detta gör så att jag inte får tillräckligt med syre till min hjärna, haha låter skit kul enligt mig! menmen!



det var iaf vad jag hade och säga den här gången!
adhd del 2 kommer nästa tisdag då jag ska dit igen!
ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0