passande rubrik till detta?

hej jag heter nikita, i år önskar jag mig rumsrena katter och ett obergänsad tillgång till alkohol, jag vill vara med i paradise hotel, idag drack jag vatten, jag gillar inte vatten. jag har otur i allt, pengar, kärlek, you name it. jag känner mig som en stalker, jag är sur nu, jag vet att jag blir glad sen, jag saknar min pitbull, jag vill titta på svanprinsessan, min gitarr saknar en sträng, jag funderade på att ha uppsatt hår idag, det hade jag inte. jag är en fantiserare, jag tror att allting löser sig och bryr mig sällan om saker, ibland tror jag att jag är psykiskt störd, jag väntar på någonting men jag vet inte vad det är, det gör mig förbannad, nu kom jag på att jag måste städa, ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0