12:59 - 22 december - 2009

jag kan inte fatta det.
har aldrig gråtit såhär mycket någonsin.
min bästa vän är borta, alltid trogen.
du har varit med mig så länge jag kan minnas,
och nu försvinner du helt utan förvarning,
jag fick knappt säga hejdå ...
jag älskar dig nu, har alltid gjort och kommer alltid att göra.
jag kommer ALDRIG att glömma dig, någonsin.
du går inte att ersätta, ingen kan ta din plats.
jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
jag vill ha dig hos mig, jag vill hålla dig i famnen bara en sista gång,
bara en minut med dig i livet skulle vara värt allt jag äger.
allt var som vanligt imorse, men allt kan vändas på en sekund, jag har lärt mig det nu.

vi är inte gjorda av samma kött och blod, men du är och kommer alltid vara en del av våran familj, i livet eller inte, det har ingen betydelse, vi kommer minnas dig som den söta och underbara lycko spridare du var. vi ses i himlen sen. vänta på mig!

jag tänker på dig hela tiden, du kommer aldrig lämna mitt hjärta, aldrig.

jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0